Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen tapahtuu helpoiten täyttämällä jäsenhakemus tästä linkistä ja maksamalla vahvistuksen saatuasi sen ohessa lähetetty pdf-jäsenlasku Mummolaakso ry:n tilille. Jäsenkortti on tammikuusta 2024 alkaen sähköinen, eli maksettuasi saat sen sähköpostitse ja voit ladata sen kännykän aloitusnäyttöön.

Jäseneksi voi myös liittyä yhdistyksen maksullisissa tilaisuuksissa paperisella hakulomakkeella ja maksamalla jäsenmaksun joko käteisellä tai pankkikortilla.

Jäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus. Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain ja jäsenyys ei uusiudu automaattisesti. Vuodelle 2024 jäsenmaksu on 30 €, pienituloisilta 20 €. Yhdistyksen toimintaa voi myös tukea maksamalla kannatusjäsenmaksun on 100 €.

Maksa jäsenlasku käyttäen aina kuluvan vuoden laskun viitenumeroa maksun kohdistamiseksi oikein.

Jäsenenä saat alennusta yhdistyksen monista antoisista tilaisuuksista ja noin 4 kertaa vuodessa ilmestyvän jäsentiedotteen sähköpostilla. Jäseneksi liittyessä hyväksyt henkilötietojesi tallentamisen Flo Apps Oy:n ylläpitämään Setan jäsenjärjestöjen keskitettyyn FloMembers-jäsenrekisteriin tietosuojaselosteen käyttötarkoituksessa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää ja otamme vastaan ideoita toiminnan kehittämiseksi.

Lahjoittaminen

Mummolaakson toimintaa voit tukea lahjoittamalla rahaa Setan keräystilin kautta:

Keräystili IBAN: FI21 8000 1571 0819 35; BIC: DABAFIHH. Viitenumerolla 500102 maksetut summat ohjataan Mummolaakso ry:lle. Setan verkkosivulla Tue Mummolaaksoa voit myös maksaa haluamasi summan tilisiirtona pankkitunniksillasi Paytrailin kautta.

Lahjoittaminen käy myös helposti kännykällä MobilePaylla klikkaamalla tätä linkkiä.

Tai avaa MobilePay -sovellus ja paina maksa. Syötä nämä tiedot sovellukseen:
MobilePay-numero: 16503
Viesti: 500102

Rahankeräyslupa: RA/2022/107
Keräyksen järjestäjä: Seta ry
Yhteystiedot: Seta ry, Pasilanraitio 5, 00240 Helsinki, teemu.halme@seta.fi, 050 400 7789

Käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Mummolaakso ry:n yleishyödylliseen lbtq-seniorityöhön. Lahjoituksilla tuetaan vanhempien lesbojen ja bi-naisen yhdenvertaista yhteiskunnallista ja sosiaalista osallisuutta edistäviä tapahtumia, koulutuksia, vertaistoimintaa sekä viestintää heitä koskevista aiheista.

Sääntöjensä mukaan Mummolaakso ry voi myös vastaanottaa testamentteja